Saturday, August 27, 2011

Ucapan Hari Raya..

Assalamualaikum..

Ni entry yang terakhir sebelum balik kampung dan aku pun terputus hubungan dengan dunia internet..ehhh ada ke dunia internet?ahhh gasak laa..

Kejap kejap lagi nak drive balik kampung..Melaka jek pon..Melaka Melaka je pon tetap takde internet taukkk!!Mungkin aku akan pengsan sambil berbuih mulut kerana tak jumpa internet..ohh tragis betul..kahkahkah..over sangat niii~

Kepada sume rakan rakan blogger..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN..errrr batin perlu jugak ke??Mintak maaf kalau ada tersalah silap ketika mengkomen di entry2 anda takpon entry2 aku yang tak berapa menarik di halwa mata korang..ehhh budus jek ayat ni..

Aku tau blog aku tak sehebat brader jepon ni..aku jugak sedar aku tak banyak doodle macam mamat semot nih adehhhhh..tertag pulak semut sengal tu..ehehehehh..tapi tak kesah laa..kita masih 1Malaysia..hehhhh..tetiba pulakkk..

Okay bye!

10 comments:

cinderella said...

selamat hari raya zam!!

wan azie said...

termendarat kt sini plak...



btw....samat ari raya gak ~

semutsengal said...
This comment has been removed by the author.
semutsengal said...

weeewwwiiittt,

untunglh semut ada dodol, HAHAHAHAHAH


selamat hari raya oteh !!

Iltizam Jamhor said...

oteh??menatang apekah itu?

semutsengal said...

oteh tu bahulu moden lah.


LALALALLALA.

Iltizam Jamhor said...

ohh..moden betul nama dia..

kau penah makan kuih tempeleng??

LALALALALAAAA..

semutsengal said...

wakakakka,


kau taknak hupdate ke ?

Unknown said...

selamat hari raya beb.. :)

Iltizam Jamhor said...

hanip: aku bukan tanak hapdate..aku bz ni weyhh..nnti dah abes program aku hapdate okeh..

selamat ari raya heidi syafiq.. :)