Thursday, August 18, 2011

Mandi Muntah

Petang selasa yg gelap sambil tunggu azan maghrib melayan perut berbunyik-bunyik..

"Anassss..alaaa comel comel acik ni..sengih sengih pulak" nampak tak aku ni makcik yg suka main dengan budak kecik..

"heeeeyyyy" balas Anas dengan hidung kembang kempis tapi maseh comel..

Lepas bape2 minit mengagah..Anas mula demand utk didokong sambil dipeluk peluk penuh manja..

Sebagai makcik yg baik lagi sopan..aku pon penuhi la demand dia yg kalau boleh tiap2 masa nk orang dokong..

"1 2 3..yahhhhhh" erkk mcm berat sgt pulak budak kecik tu..

"Yeayyyyyy...acik angkat Anas" nampak tak budak 2 bulan dah tau cakap..

Lepas beberapa kali membetulkan posisi..aku hadapkan Anas ke muka aku..time tu jugak terdengar bunyik..

"Burrpppp" yg berupakan satu amaran keras tapi aku tak boleh decode pon amaran tu..

10 saat lepas tu..."bluekkkkkkkk..." penuh muntah Anas kat baju dan jugak seluar jeans aku..menarik bukannnn..

Lepas pass Anas kat abah dia..aku pandang Anas lalu cuba tenangkan perasaan dia.. "Takpe nanas..jgn rasa bersalah..acik tak kesah pon" dan Anas pon tersenyum dengan bahagianya!!

Nampak tak betapa tenangnya aku bila Anas mandikan aku dengan muntah sebelum berbuka..ok bye!


7 comments:

semutsengal said...

wooo,

ala, nasiblah anas kecik lagi, kalau dah besar mcm aku mau kena lempang kirikanan..



HAHAHAHAHAHHA

nur diana rozali said...

bagus nanas..buat lagi taw bila acik dukong...keh3

Iltizam Jamhor said...

hahahaha..

bukan setakat lempang..backhand skali aku bg kat kau hanif..

ahh..kau memang dengki kan diana..huh!

semutsengal said...

backhand tuu apa ?



lalallalallalaa..

Iltizam Jamhor said...

aisehhh..kau konon suci tak tau backhand tu ape..huihhh~

semutsengal said...

taktau.taktau.


serius !!

Iltizam Jamhor said...

ehhh..sudah laa kau..

pegi carik kamusss!!