Thursday, August 25, 2011

Bersama gades glemer!

Assalamualaikum~~

Disatu petang yang suam suam kuku..sedang aku melayan cerita Alamak!Awek aku pontianak yang aku sendiri tak sure citer tu best ke tak, tetiba....

"put your hands up put your hands up..put put put" henpon aku berbunyik irama kelab yang sangat mengasyikkan..ehhh..asyik ke..

Panggilan dari sorang gades glemer yang mengajak aku pegi deliver barang di satu tempat yang agak glemer juga di tv..

Dengan rasa yang macam macam ada..aku pon pergi bersiap pakai baju dan tudung..ohh seluar juga tak dilupakan..

Sesampainya gades itu di depan rumah..aku pon mencampakkan diri ke dalam asetnya yang kedua mahal..huuuu..

Sesi berborak bersama gades itu bejalan sepeti biasa sehinggalah sampai di tempat yang dijanjikan..aku tengok kat tempat tu ramai budak budak..ada yang tinggi ada yang pendek..ada yang bantut tak lupa juga yang kemetot..yang cerah ada, yang gelap ada, yang tak berapa gelap pon ada..

Gades tu pon turun dari aset mahal dia..time tu jugak terdengar suara suara kecil.. "ehhh nak salam nak salam" "nak cium siket boleh" "ehhh lama tak nampak..sehat ke??". Gades itu dikelilingi oleh insan insan yang sgt berminat terhadap dia..hmmmm..aku yg tengok pon naik rimas..macam mana laa gades itu bertahan ye...

Selesai segala urusan kitorang pon bergerak balik..sampai je dipagar tempat tersebut aku terbaca "SK La Salle 1 Jinjang"...

Ohhh baru aku teringat..gades yang juga kakak aku tu ex cikgu sekolah tu..dia antara cikgu disiplin yang agak garang..huh..patut laa ramai sgt berminat dengan dia..cikgu disiplin tu..patut la semua budak kenal...

Sekian saja merepek..ok bye!

3 comments:

Anonymous said...

aku penah dpt cikgu paling popular..haha..betul..aku dpt tym anugrah hari guru

semutsengal said...

kemsalam gadis feymes tuu ok !



LALALALALLALALA, ok kemsalam dekat kau sekali.

Iltizam Jamhor said...

erkkk..kau dulu cikgu skolah mane sifu im??

Ehhhh..kau nak kemsalam??kirim duit raya lagi best..

LALALALA~