Wednesday, August 17, 2011

Masalah Telinga

"haa..mai  sini beli kat sini kak, mai mai sini kak oiiii"

"ehh..ni roti ape ni??"

"haa mai sini macam2 bun ada..ada rasa buah ada rasa kacang..meh sini tgk kak"

"ooo brapa hengget satu kotak ni??"

"semua jenis lima riyar kak"

"ooo okay..ni mix bun ni ade ape dalam nye ni??"

"dalam ni ada enam biji kak..semua lain lain rasa..yang ni rasa bluberi..yg ni pulak rasa epal..yg tu rasa strawberi..blah blah blahh..yg tu plak rasa cekelak.."

"hah..rasa CEMPEDAK??"

"ehh bukan kak..tu rasa cekelak..alaaa..coklat coklat..rasa cempedak kita belum buat lagi kak"

"oooo..akak dengar rasa cempedak..tu yg tekejut tu..kalo camtu bak satu mix bun la"


Aku yang dengar sesi borak2 kakak aku ngan brader jual roti tu terus gelak bagai nak rak..rasa haus pulak gelak banyak banyak!

8 comments:

sapek said...

hahahaha.
ko memang!

Iltizam Jamhor said...

haha..
apa yg memang nye??

Unknown said...

uittt bakpe mu gitu ha..pehe dok ore oyak cekelak cekelak cekelak lah ade plok CEMPEDAK *eh eh tercaps lock pulak*..kehkehkeh..(^___^)

Iltizam Jamhor said...

haha..sengal la kau kan kan..

semutsengal said...

kah kah kah,

nak bun perisa cempedak boleh ?

Iltizam Jamhor said...

boleh..

kau tunggu aku buat perisa cempedak..

dah siap aku roger kau..

hahaha..

nur diana rozali said...

hahaha..aku sengih sorang2 kat cc ni!

Unknown said...

hahahah sabar ya