Tuesday, February 8, 2011

Selepas beberapa episod...

Ehhh..tajuk entry aku cam Bahasa Melayu sangat rasanye!heeeee~~
takpe..sekali skala jadik budak skema..tak salah kan kan??
*sesuai ke jadi skema kau ni?*
*******

 *gambar atas tunjukkan betapa aku tgh berusaha selesaikan soklan di bawah ni*


18 =6+0.75(f1)+1.2(f2)--------------persamaan (1)
14 =6+1.60(f1)+(-0.2)(f2)-----------persamaan (2)


errkk..pahal aku tetibe dok cakap sal persamaan bagai ni?
okey..ni la benda jadah nye yg aku dok try nak setel kan..
padahal aku blaja subject costing..tetibe nk kena setelkan soalan Math Modern pulak!
tak bepeluh pulak aku nk setelkan soalan tu..
*tetibe mcm tesedar yg betapa lembap nye aku dlm Math*
hikhik..





 padam pastu pangkah pastu padam lagik pastu pangkah lagik..
sampai incik pen,puan pensel ngan sir pemadam mintak hampun dengan aku sbb tak larat kena tenyeh dan jugak kena hentak..heeeee~
*errrr..hiperbola tak??*

SELEPAS BEBERAPA EPISOD makian, cacian serta keluhan..
maka dapat la aku setel kan persamaan tu..
*heh..tu pon dgn bantuan cik nora gediks! 
upss..sory ye nora..tertulis kau gedik pulaks..heeee~

p/s: Math Modern punye subject pon apply dlm Bachelor level ni tauk!So, sila la rajen2 bukak segala buku yg korg ada time skola dulu..moga2 tak jadik blur macam aku!







 

1 comment:

butterchoc said...

ko kate aku gedik!!!!
zammmm GILERRRRRRRRRR!!!!!