Sunday, February 20, 2011

Mengharungi bosan!

Greetings to all readers!!
I've been ditching this blog quite long..heee~
*cehhh..speaking London laaa*
Okay tajuk blog agak nampak mcm skema sikit..
tapi takpe..aku kan pencinta Bahasa Melayu
*mata ke atas,tangan kat bahu ye*
***********
Rumah jadik sunyi lepas 
bila 4 org penghuni balik kampung halaman masing2..
jadik..utk riuh kan umah..
pasang lagu kuat2 mcm org pekak yg nk dengar radio..
pasang tv kuat2 tapi denga berita Tamil..
*ehh..aku paham Tamil tauk*
Ok..kat atas ni citer utk hari jumaat hari tu ye..
**********
Hari sabtu pas zohor..
aku n nora pegi bejimba kat jj..
ape yg ktorg dok jimba kan??
heh..biarlah rahsia..
*ceittt..kemain kau nok*
Malam pulak menjelma..aku pon dgn yakin nye basuh baju..
Tetiba Malik call ajak main boling la bagai..
dgn duit yg tggl nyawa2 ikan..
ktorg pon stuju la nk ikot..
rupa2 nye..ktorg diajak bekomplot utk kena kan Nisa..
besday girl la pulak kan..
punye la nk lmbat2 kan masa..
mcm2 alasan la yg dibuat..
bukan ape..saje nk lmbat2 kan masa..
kata nk wat surprise party pulak kannn..
Okay..gambar rembat dari blog nora..heeee~


p/s: Semalam pegi minum2 kat kedai yg aku dah lama banned tu..
ada live performance pulak kan..
tetiba cam tersuka plak kat SUARA brader yg nyanyi semalam tu..
heeee~nak sain boleh??

No comments: