Wednesday, February 16, 2011

Comelnye berbaju kurung!

Ok..tajuk kat atas tu untuk contest yer!!
*err..kejadah nye contest2 nie*



Huh..cik zam join contest comel nye pakai baju kurung???
*suka aku je tukar nama contest kan..heeee..pisssss*

Disebabkan aku di tag utk join contest ni..
maka dgn itu..aku join laa..
yelaaa..nk memenuhi hajat..kang ade yg nanges guling2 kat hall umah ni!
ye tak cik Ilyana !
Yana rembat contest ni kat blog cik Siti Khadijah
*errr..sapakah beliau..*

SYARAT2 join contest ni:

1) Entri contest "Comelnye Berbaju Kurung"
2) Link entri dengan blog
3) Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel
4) Letak gambar comel korang tuuu...=)
5) Pendapat tentang baju kurung
6) Jadi follower blog ni
7) Tag 5 orang rakan anda

Syarat 1&2 dah fulfill rase nye..heeeeee~
*kalo tak sila inform yer*

Sebab  ape pompuan pakai baju kurung ni comel??
ermm mungkin sbb dorg mmg rase dorg comel..heeee..tade2..memain saje!
Maybe dgn pakai baju kurung ni terserlah la ciri2 pompuan melayu terakhir kot..
*ecehhh ayat..nk skema saje*


Actually pakai baju kurung ni boleh bantu nk tutup aurat..
so bila dah tutup segala nye..tak ke nampak comel..kan kan!!
Tapi yg pakai baju kurung stok nk ketat2 tu..
tak dapek la den nk nolong..
maybe dorg rase seksi pakai baju kurung ketat2..heeeeee~
*nenong nenong..ayat kontroversi*
 
Maka dgn itu..aku mengajak la org yg berikut utk join contest ni..
bukan ape..buat cuba naseb..kalo menang mmg kau comel laa..
*cakap sambil mata ke atas..tangan letak kat bahu*
nora gediks ..upss..tertulis gedik lagi..
*ehhh..terover pulak..*
*trademark kau kan..*
*baru pas mati laki..heeeee~pissssss*

Olrite! dah setel kije aku....

ehhh..tetibe nk masok gambo konvo pulak..

p/s: aku pon tak tau asal aku boleh join contest ni..haiiiihhh..


4 comments:

cinderella said...

ok zam.. x jd nangis la sbb zam dh join contest nie..
hahaha.. :D

Iltizam Jamhor said...

haha..sbb malas nk tgk yana nanges guling2..
tu yg join jugak!!
RARRRR!

butterchoc said...

mlas nak msok contest nih...sye cube thun dpan eh??? RARRRRR!!

Iltizam Jamhor said...

OK..kau takyah masok..aku tarik balik penyertaan kau!