Friday, February 25, 2011

Aku jeles..tau tak!!!

Okay..tajuk entry kali ni hanya propa..
*heh..saje carik pasal*


Bukan hape..aku jeles nengok org lain punye belog!!
dorang punye belog cantek cantek..
dorang punyer follower ramai ramai..


Dorang tade pon nak jeles tgk belog aku!
aku punye belog tak cantek..
aku punyer belog takde follower ramai-ramai..


Macam mane nk buat belog cantek cantek..
macam mane nk bagi ada follower ramai ramai..


SOB SOB SOB..nak sedey la cenggini!!


*okay..terasa aku boleh jadik comey cam pingu ni bila sedey*

8 comments:

sapek said...

takpe2.
yang penting content yang dipandang..

Mustaffa Bukhari said...

uhuhuh lek ar zam..kira power lar....ko baru lagi dah ada 11 follower...blog aku dah dekat 3 tahun..baru 22...follower..(btw aku kan low profile)..nak ramai..rajin2 lar blog walking....

butterchoc said...

Alalala..jgn la camtuh..saye suke bace belog awak....

Iltizam Jamhor said...

Sapek:ala...nk jeles jugak..nk follower ramai2 jugak..
Tapa:blog walking??makna nye kena rajen tgk blog org la eh??
Nora:awak je yg suka..org lain tak suka pon..

cinderella said...

ok zam.. x pyh nk sedih sgt..
sbb saya pon jeles blog awak lg lawa dr saya..
paham??
hahahah.. :D

Iltizam Jamhor said...

ah tak kira..nak sedih jugak jugak!
:P

Joe_Hans said...

ber blog tanpa henti.....

Mariah said...

aku baca pe belog kaw.
jgn lah cedih.