Monday, February 14, 2011

Chantek!

Waaa..entry kali ni nk ckp sal tips2 cantek ke?heeee~
*ingat kau cantek sgt ke??*
tade2..bukan2..entry kali ni nk cakap pasal cantek saje..
bukan ape..otak ni cuma ligat bepikir..
kenapa orang besungguh nk jadik chantek?
aku selalu dengar org cakap yg chantek itu subjektif..
so seberapa subjektif kah chantek itu di mata dorg??
*******************


cantek kan pompuan2 kat atas ni!
**********
Ok..aku bukan nk describe betapa cantek nye pompuan2 tu ye..
cuma saje gedik2 nk letak gambo dorg..heeee~
balik pada motif entry aku kali ni ehh..
*erkkk..ayat tak boleh blah plak kan*
 Cantek ni mmg ada mcm2..
cantek fizikal jugak cantek peribadi!
*************
Kalo fizikal cantek peribadi burok..
maka simpan la cantek anda tu dlm poket saje..
*err..bole ke ckp cmnie*
Tapi kalo fizikal cantek..peribadi pon cantek..
tu mmg la satu bonus ye!
Mudah-mudahan peribadi aku cantek dan boleh diterima orang!


p/s: Aku pon tak tau ape motif entry aku kali ni..adehhhh..penyakit ni..
Masa aku tgh tulis entry ni..aku tedengar yg si nora gelak mcm dah hilang pedoman..*heeee..pissss*

No comments: