Saturday, November 26, 2011

Rasa nak lempang orang bila...

Assalamualaikum wbt.

#Taip mesej guna aq, lew, jew etc.
 Ciss,kau tau tak pengunaan ayat tu boleh membunuh perbualan dgn aku sebab darah aku boleh mendidih dengan tiba bila aku baca ayat tu..

#Status kat fesbuk dengan twitter macam kau sorang je bercinta.
Ni yang paling lemah..adess macamlah kau sorang je yang ade bf/gf..eh tolong laa paham hati nurani orang yang takde bf/gf tu..*ehh tetiba*

#Bila bercakap kau je nak hebat.
Orang macam ni malas nak layan tapi kengkadang terlayan jugak sebab nak tengok tahap mana hebat nye..bila layan terasa bodoh pulak..alahaii..dilema aku macam ni~

#Cakap kuat kuat depan orang ramai.
"kau nak tau, semalam aku main lawan lawan kentut dengan jiran sebelah"..kalo boleh dia nak bagi tau satu kampung yang dia main lawan lawan kentut.Eh tak segan ke cakap kekuat pastu semua orang pandang kau..macam kawasan tu kau sorang je yang ada.



p/s: Ohh besok adik jersi no 21 saya ada game laa..weeehoooo~

3 comments:

Miera Asyiekin said...

Kemain lg dia letak obsesi baru dia ya iaitu adik bejersi no 21 dekat blog dia. Huehuehue!

Iltizam Jamhor said...

ehehehe..
harus laaa..
muahahahah~

Aleen Aiden said...

awak namew capew?itew nak kenal2 jew..


*rimas tahu?grr