Thursday, November 10, 2011

Dah hari khamis dah!

Assalamulaikum wbt..

Bangun pagi belum sempat gosok gigi aku dah update blog tapi ahh lantak laa..bukannya nak taip kena guna gigi ye dak..tapi cuba kau bayangkan aku update blog guna gigi..style bukan?okay habis sudah intro yang meraban.

3 minggu yang lepas aku berkobar kobar nak pegi camping dengan kawan kawan..siap dah bayar awal awal sebab teruja nak pegi camping..bila dah sampai masa aku rasa macam malas pulak sebab aku kena korban mid sem break aku..aku baru sampai KL hari isnin hari tu tetiba hari dah nak kena balik Melaka pulak..belum puas ber'break' tetiba dah nak kena balik kampus dah..tapi sebab dah bayar aku kena la balik jugak..kang rugi duit PTPTN aku tu..nak refund memang tak dapat laa..

Okay sampi sini aje..kang panjang panjang cerita ntah lagi merapu aku tulis..okbai~

p/s: Aku teruja nak berkayak ni..weeehhoooo~

3 comments:

semutsengal said...

apelah tak gosok gigi. Busuk tau. Kesian laptop kau.


LALALALALLAAL

Iltizam Jamhor said...

alaaa..takpe..bukan slalu..kengkadang je..weeee~

Aleen Aiden said...

aihhh,lame gile xbuat aktiviti2 ber-camping dengan jayanye.len kali ikut eyh?!hee