Saturday, November 5, 2011

Mid semester break!!

Assalamualaikum wbt..

Mid semester break dah bermula..weeehhhhoooo~gembira tak terkata beb..rasa macam cuti semester plak padahal cuti seminggu jek pon..tapi tak kesah laa..asal dapat berambus kejap dari penat yang menggila kat kampus tu~

Aku teruja nak balik KL terchenta tu tapi mak kata "Kita raya kat Melaka ehh"..ahhh sentap jantung mendengar arahan berbaur ugutan dari  mak..tapi aku cuba menurutkan kata mak..redha jek laa..ape boleh buat..melawan kang kata derhaka..nampak nyer hari selasa nanti laa baru aku mampu mencium jugak menghirup udara KL tu..

Cuti yg sekejap tapi plan dengan kengkawan kemain lagi..mengalahkan duit aku kat dalam bank tu banyak berkoyan koyan..tapi aku akan berusaha jugak utk bejimba barang sekali dua..ok bye!

terima kasih kepada tuan punya gambar terbabit!

2 comments:

Unknown said...

salam aidil adha :)

nur diana rozali said...

yer..kite bakal berjimba! wink3