Saturday, December 24, 2011

Study week. Layan Movie. Final Exam

Assalamualaikum wbt.

Phewwww..dah lama tak meng-blog-kan diri ni..rasa macam dah ketinggalan berbatu batu pulak..maaf kepada follower yang tak berapa nak ramai tu sebab tak mampu nak meng-update-kan blog ini..takyah bagi tau punca tak update sebab bukan orang nak amik tau pon kan kan! Okay tamat sudah intro merepek disitu~

Study week sudah mula menjelmakan diri mereka, maka itu tandanya exam dah dekat..maka aku harus lah menjadi pelajar yang umpama ulat buku apabila aku harus mentelaah pelajaran yang terbabit. Eh ada ke ayat mentelaah?  Tapi macam tak remaja pulak study awal awal ni..padahal cuti ada seminggu..baik layan movie sedas dua pastu baru study..cantik bukan idea aku..so kalau ada citer menarik sila roger aku..

Oh lupa..nanti kalau bekesempatan aku upload la sebarang dua gambar time pegi camping dekat Tasik Chin Chin sama itu Cameron Highland..gambar time dinner MEBA mmg takda sebab aku kena duduk belakang tabir..sedih~

p/s- Memalam sikit aku update lagi ini blog okay~

2 comments:

Joe_Hans said...

sedih jer bunyi..duk belakang tabir.. hohohoh

Iltizam Jamhor said...

betul la..mmg dok belakang je pon..
kau duduk depan..boleh amek gambar bebanyak..tehee~