Thursday, July 28, 2011

Perlawanan yang meng'emosikan' aku!

Okay..aku baru lepas tengok game bola sepak..
Pusingan kelayakan piala dunia ye! Malaysia vs Singapura..

Keputusan nye Malaysia kalah aggregate 6-4..aku sedih tak hengat nii~
Dah kalah tu takpe laaa..adat pertandingan laa kan..tapi yg buat aku emo tak sudah ni..cara player singapore tu main..haihhh..

Aku agak mental okay tgk diorang main..nasib baik bukan aku dalam padang..kalo tak mmg kena maki gamak nye...ish2..tapi siyes aku rasa nak nanges lepas game tadi habis..sobsob..

Yang buat aku marah tu..dah la melambat-lambat kan game..pastu sikit sikit nak injured..sikit sikit sakit..sikit sikit pegang kepale laa..perut laa..lutut laa..mengada-ngada betol..

Ohh..mungkin yg baca entry ni akan cakap alaa..dah kalah tu..macam2 la alasan..so what??aku cakap ape yg aku nampak okay..kalo tak suka..tak payah baca..tekan pangkah kat skrin belah kanan tu..paham?

Ohhh okay..sambung balik..aku mmg rasa nak angin tengok game macam tu..sportmanship mcm hampeh jek sekor sekor..ni aku nak cakap sikit ni..kalo main tak boleh sakit..tak boleh nak kena langgar sikit..baik pegi masuk tarian ke..main batu seremban ke..main masak2 ke..main kawen2 ke..kan best..takde la asek2 pegang kepala..pegang perut..huihh..emosi betul ni..

Anyway,still big applause to our player which they did their best until the end of the game..at least we are using 100% local player...even our coach also Malaysian..I'm proud to be Malaysian supporter..

Baiklah..ni komen aku untuk game ni..aku takde la tahu sangat pasal bola..tapi yg bakal aku tulis ni adalah dari segi pemerhatian aku sahaja..defender kita agak lemah dan agak cuai..kita punyer serangan pon tak tajam sgt..passing pon agak bermasalah..bila dapat bola..takde yg support kat belakang..ade lagi yg aku nak tulis..tapi tak tau nk tulis cane..ishh..masalah jugak ni..

Okay la..sampai sini jek dulu aku tulis ehh..tulis byk2 kang emo lagi aku ni..baik aku renti kan aje dulu..ohh anyway player no 11 ngan no 7 dan jugak goal keeper singapore..tak payah nak belakon lebih sgt laa okay..pegi masok kelas lakonan ke..teater ke ehh..mengada-ngada jek lebih~PUII!!!




3 comments:

nur diana rozali said...

agreeeeeeee!!!! bullshitttttt
ok ak emo

Iltizam Jamhor said...

kau pon nak jugak emo ehh...
hahah..

sapek said...

lek ar zam..
ak ad kowt kat stadium..
rase nak tembak je ngan SENPANG GAJAH!!!!