Wednesday, July 6, 2011

Aku memang dengki!

Salam sejahtera utk semua..*ewaahhh..mcm baca berita*

Aku bercuti dah sebulan lebih..cuti yg tggl pon ade la dlm sebulan lebih lebih jugak..*motif ayat niii???*

Tengok tajuk entri ni..gerenti korg nak kata aku busuk hati kan kan..ahh lantak kan aje..

Aku dengki bukan sebab apa..kawan2 aku yg lain cam senang je dapat kije opis..apsal aku susah sgt..tak layak sgt ke??

Aku dengki tgk kawan2 update status "penat kira tax ni","first time buat full set account","huihh..byk akaun nk kena audit ni"..mane aku tak dengki..kan kan..

Ada jugak kengkawan yg tak tau sejarah aku ni..suruh aku keja jaga cashier ke..alaaa..keja2 yg melibatkan kena serve customer tu..aku mmg tak boleh blahh keja cenggitu..bukan nak memilih..tapi aku kenal diri aku sendiri..aku memang tak boleh blaaahhh keja cam tu..nak buat cam mana..

Aku bukan la keja semata2 nak kan gaji..nak jugak enjoy..hati pon ikhlas bila kerja..baru la dapat berkat..*insaf siket ni*

Haihh..naseb la ada sorg dua kawan yg paham niat di hati ku ini..*ayat mintak penyepak*

Okay..cukup sampai sini saje lah ye..nanti update lagi..

p/s : Sedar atau pon tak..ramai antara kita yg mengucapkan syukur hanya kat mulut aje..tp penah ke kita bersyukur melalui perbuatan..misal nye macam solat ke..berdoa ke..hmmm..moga moga ni jadi peringatan untuk korang semua dan jugak untuk diri aku sendiri..


3 comments:

nur diana rozali said...

sorg due kwn y phm tu aku kn..ngeh3
xpela,xyah cedey2 da..ni cuti kn,bkn hbs blja xdpt kje-mcm-aku-ni-lgi-teruk..*down

Iltizam Jamhor said...

ehhh...ade aku mention nama kau ke??hahhah..

nur diana rozali said...

nak kena lambung ke?
pine.pine.pine :p