Friday, July 15, 2011

Dulu..pastu sekarang~

Dulu..
masa tadika cita cita aku nak jadi anggota keselamatan..
ini semua terpengaruh tengok abg askar dan incik polis nampak segak..
Dulu..
masa sekolah rendah cita cita aku masih sama cuma lebih spesifik..
berangan2 nak jadi inspektor polis..
semua sebab aku terpengaruh tengok cerita GERAK KHAS..
Dulu..
masa sekolah menengah cita2 dah bertukar..
berangan pulak nk jd engineer..ini sebab masuk sekolah teknik..
Dulu..
masa diploma..bercita2 nak jadi akauntan..
semua gara2 blaja kos accounting..
time tu aku selalu pikir..kenapa aku tak dapat masuk universiti..
masa tu jugak aku bulatkan azam masa degree nanti aku mesti masuk universiti..

Sekarang..
aku rasa cita2 masa sekolah dulu mungkin tak tercapai..
mungkin cita2 masa diploma tu bakal jadi kenyataan..azam masa diploma dah jadi nyata..
 Harap2..dengan setahun lebih yg tinggal untuk habis kan degree ni..aku dapat lalui dengan tenang dan jugak sabar.. :)

3 comments:

nur diana rozali said...

hai cik akauntan! t gji da riban blnje i k

Iltizam Jamhor said...

InsyaAllah okay punye..
hikhik..

sapek said...

jgn lupe blanje ak ngan yana..
hik2..(meskipon gaji riban3,amin3)