Saturday, September 24, 2011

Study.Facebook.Twitter.Study

Assalamualaikum wbt..

Blog dah lama dibiarkan kesepian oleh aku yang konon kononnya sibuk dengan kuliah yang baru saje start 2 minggu sudah..

Minggu pertama aku masuk kelas untuk satu hari saje..biasalah tu..aku kan pelajar cemerlang..memang tabiat ponteng tu sangat sebati dalam jiwa muda ni..fuhh aku ni cakap nak hebat aje..korang nak cakap aku student hampeh la tu kan kan..huh..dalam entry yang lepas aku ada bg tau yang aku kena jadik PMP sebab tu laa aku masuk kelas utk 1 hari aje..  :)

Okay..nampak macam cerita aku kat atas takde kaitan dengan topik entry..kesian aku..

Kelas dah start so rutin aku masa cuti 4bulan harus ditukar..hari hari bangun pukul 6.30 pagi siap siap untuk pegi kelas.Kena berjalan dalam 10 minit baru boleh sampai kampus dan kalau nasib tak baik kena laa naik tangga sampai tingkat 14 ke 15 untuk sampai kelas tepat pada masanya.Kalau tunggu lif memang menangis la sebab orang ramai beratur nak naik lif.

Dah sampai dekat kelas mula la nak check in kat facebook, twitter dan segala social network yang ada.Almaklumlah baru merasa pakai henpon canggih.Selama ni asyik tengok kawan punya henpon je.

Habis kelas bejalan lagi balik rumah.Tekedek kedek bejalan sambil bawak buku yang tebal tebal.Bila malam lepas melantak start la buat kerja sekolah bertemankan facebook dengan twitter.Kerja kadang kadang siap kadang tak sebab lebihkan facebook.terbaik bukan tabiat aku.

heh ok.sampai sini je.bye!

7 comments:

nur diana rozali said...

ahahaha...ko mmg sengal

nur diana rozali said...

ahahaha...ko mmg sengal

Anonymous said...

knapa sgl sgt nih.? :D

Iltizam Jamhor said...

ahh tidak!!!

anda, anda dan anda kata saya sengal??

sedddihhhh laa cenggini..

Anonymous said...

asal sgl sgt nih? :D

ZULHILMI TEMPOYAK said...

tak follow ktew ponw twitter...


hahaha...

xde2...nnt kita add yo..;p

Iltizam Jamhor said...

eh eh..ade twitter kah??

follow la kita!

hikhik..