Saturday, September 17, 2011

Kencing Berdiri

Assalamualaikum wbt..

Disatu petang yang damai nan indah kelihatan seorang gades sedang posing baik punye dihadapan laptop beliau..sesekali kelihatan beliau tersengih sengih ketika memicit papan kekunci..sengihan beliau umpama kerang busuk bak kata orang orang tua..kasihan kerang tersebut..ehhh tetiba pulak..

Yelah..gades itu sedang riang menaip komen serta mengupdate blog setelah beliau dapat keluar dari belenggu kesibukan kampus dan freshie freshie yang nampak agak agak boleh jadi hot stuff di kampus..

Tiba tiba wajah gades itu berubah dari riang kepada pelik lalu dia ketawa terbahak bahak..rupanya hati gades itu kegelian apabila sang semut mengatakan gades itu kencing berdiri dilaman blog semut terbabit..macam lah sang semut tu pernah nampak gades tersebut kencing..HAHAHA..


TERIMA KASIH SEMUT SEBAB CUBA PROMOTE BLOG AKU..bak doodle satu boleh??hikhik..

p/s: Ni entry penghargaan..saja nk bagi semut tersebut gembira..heh..motiffff??
p/ss: Esok pegi wedding kawan aku nak pakai tudung ala Hana Tajima boleh??Untung untung jumpa bakal jodoh..ehh..kelasss kannn!!

8 comments:

semutsengal said...

wooo,

kemsalam semut yaa. Masuk air betul entri ni. Kau sambil menyelam taip entri ke ?



HAHAHAHAHAHAH

Iltizam Jamhor said...

oteh,

nanti aku kimsalam kt semut tersebut
aku mmg suka sambil nyelam taip entri
kau penah buat?

HAHAHAHA~

Taufiq Tiramisu said...

best la org promote. hehehehe. aku takde org nk promote pun. kah3

semutsengal said...

aku tak penah try weh.


wakakakkakakaa.

Iltizam Jamhor said...

Taufiq: kau ngorat2 la si hanip tu..untung2 dia pon kata kau kencing berdiri..hahaha..

Hanip: Ape kate kau try skali..mesti kau makin mereng!!

HAHAHAHAHAA~

semutsengal said...

Err,

aku mereng ke ?

Taufiq Tiramisu said...

hahaha. hanip giloo. keh3..

New Entry : Setiap Orang Mesti Ada Yang Tersayang.

Iltizam Jamhor said...

Hanip: ade la mereng siket kau tu..tp tak pe..kite geng kan??
HAHAHAH~

Tiramisu:kau jgn ckp dia gila..nnti dia nanges cane??

LALALALALA~