Saturday, October 1, 2011

Movie.Weekend.Ehh Mahal laa

Assalamualaikum wbt..

Weekend ni adalah weekend yang ketiga lepas kuliah start.Kawan kawan sebok balik kampung halaman tapi aku lepak saja kat rumah sewa sambil menghabiskan duit.okay itu tipu.

Kerja sekolah boleh tahan laa..walaupun aku ni pandai melampau (ehem ehem)  kerja kerja sekolah tersebut buat otak aku jadi weng sampai mata kuar tanda $$.senak otak aku buat kerja graphical solution.tah hape hape graf yang aku buat tadi.
tapi tapi aku berjaya selesaikan semua kerja sekolah dengan gemilangnya tadi.maka dengan itu haruslah aku menonton drama korea kejap lagi.wauuuuu terbaik plan tersebut.

Semalam pegi bejimba kejap dekat JJ Bandar Melaka.Lepas pegi perabih duit dah malas nak tunggu bas balik rumah.Maka berkeputusanlah aku dengan Nora nak naik teksi.

"Pakcik pakcik,nak teksi pegi Lanang eh"
"Okay tapi RM12 laa"
"Haaa..murah siket tak boleh?"
"Tu dah fix laa dik"
"hmm yela.."

Tak hangen pulak kau kan..dari JJ tu ke rumah aku sikit punye dekat kalau kentut pon kau boleh dengar laa..gila mahal cas sampai doblas hengget..ingat aku tourist ke nak cas memahal.cekik darah betul!
Apsal pakcik teksi tu cas mahal sangat eh??sampai sekarang aku tak tau jawapan dia..tolong pikirkan jugak boleh??

4 comments:

semutsengal said...

berjimba tak ajak. MAlas kawan.


Huh.!

Iltizam Jamhor said...

adehh..

motip ape aku nk ajak kau??
HAHAHAH~

dah kau jarang hapdate..nk ajak cane?
hampehhhh!

sapek said...

sbb ko org KL....
memang kene sembelih la..

Iltizam Jamhor said...

ahh..sentap ah cenggini..