Thursday, March 10, 2011

Tired for 5 days!

Okay..lagi sekali nak gedik buat entry punya title dalam english..
Heh..tajuk entry nampak macam having hard time yg melampau2 pulak kan..
Heeee~
*****
Segala nya bermula bila aku decide nak join Pengembaraan Ibnu Batuttah
*heh okay ayat aku sgt skema..jgn nak gelak sgt la kan*
Gila dtg angin rajen aku nak join menda2 tu sume kan..
dah tu nak kena explore pulak satu Kampus Alor Gajah yg besar tu..
*okay muka kena calit kopi pra campuran*


Puas aku larik sana sini..tonggeng sane sini..
ujung2 team aku kalah gak..
padahal dah sampai awal tu..
tak paham betol laa..
Tapi aku tekad redha n tabah je laa..
dah kalah nak wat cane..


Dah sampai umah..fuhhh..dgn harapan boleh la rileks dengan jaya nya..
tapi aku lupa yg Hincik Malik dah pesan yg malam kena buat bendera utk
MEBA SPORT CARINIVAL
tapi bendera tu utk budak part 5 je laaa..
*ahli2 mesyuarat tingkap yg betungkus lumus buat bendera*


Dah siap buat bendera..aku pon semangat la nak tido kan..
Tapi terus jadi tak semangat sbb dapat tido 2 jam je..
pukul 6.30 dah nak kena bangun  balik siap2 nak g sukan MEBA tu
haihhh..kena redha lagik..


*oh..maaf kan dia..dia kanak2 hyper*


And as usual laa..aku main game feberet aku yakni 
NETBALL



*oh buddy saya gigi nya mancung*


Setaun stop main netball..bila dapat main kaki jadi bengkak..satu badan jadik sengal2
haihhhh..ape la naseb badan..
Dah sampai umah baru tepikir..
ada 3 test tgh tunggu aku..tebaik laa kan..
tapi letih punya pasal aku tido sampai 11 jam..hamek kau!!


So hari senin sampai la rabu..
mmg dok ngadap buku je la pagi petang siang malam kan..
tiap2 hari nak ada test..tak rasa nak muntah pulak la kann!!


Okay..cite sampai sini cukup laa..
tgn dah penat nak menaip nie..ok bye!


ps: Ehh..tadi awak senyum kat saya..saya jadi excited telebih pulak..
*hah sudah..dtg dah gila kau*

9 comments:

cinderella said...

heee~ superman kah?? (^_^)
wlupun tired, tp seronok sgt2..

Iltizam Jamhor said...

erkkk..jgn la expose kat sini..malu!!
hahahah..

Farah Hanna said...

omo omo ! ade je cite psl budak tu
tp kan mane cite pasal farah ?
NR aka tukang urut ! haha

Iltizam Jamhor said...

haha..kamu kena bayar tax dulu baru boleh masok dlm ini cerita..hahah..

butterchoc said...

aku player jgk kan???hahahaha

Farah Hanna said...

budak tu bayar tax ke ?
INI DISKRIMINASI !! Haha

Iltizam Jamhor said...

Budak tu tak payah bayar tax..
free of charge saje..hahah..

Farah Hanna said...

Adoyai , camtu lak ! Haha
DISKRIMINASI !!!!

Iltizam Jamhor said...

Haihh takpe..diskriminasi dgn kamu je..hahah..