Tuesday, June 29, 2010

hidup aku just utk bofren aku jek...

haihh..mesti ade di antara anda2 yg bace title tuh akan kate.."lehhh..poyos nyer minah neh"
hek3..tade laa..aku nk bg title ni kt org yg sebok sgt nk dok story sal bofren dia 24 jam..bukan la nk kate aku jeles ke tak bole tgk org bahagia ke..maaf yer..saya bkn org yg begitu..
tp peliss la keyhh..bkn ko sorg je yg ade bofren..org len aku tgk..ade gak bofren..tp tade la smpi cmtuh skali..haihh..ape la nk jadik..konon nk jd cam neh la..

cehhh..podah cittt laaa...*haihh..tak baik tau ckp cmtuh cik zam"..
tp tuh laa..nk wat cane..i'm just telling what i feel oke!!

huh..bia la dorg kan..kalo akhir nye kawen xpe la jugak..


kalo tak kawen cane??tak ke ko yg mkn hati berulan jantung..
asek dok cite sal balak ko..hujung2 x jadik kawen..
x ke haru nama. nye..haihhhh~~



No comments: