Thursday, April 15, 2010

LAMA TAK UPDATE

suda lama x update blog nie..adessss...
maaf laa...saya bukan nye rajin nk update..tp still lg mau gediks2 wat ini blog..
hahaha..xpe2..mungkin pas ni saya akan jadik lebih rajin untuk mengupdate blog nie..
TAPI...
yg pasti selepas aje habis exam la baru saya akan rajin nk update..
uhhhhh..becakap pasal exam...minggu depan..saya & rakan2 akan menduduki FINAL EXAM..
ini adlh exam yg terakhir untuk diloma stage ini..harap2 ktorg suma akan clear paper and dapat grad on time..AMINN..
untuk exam kali nie..terasa jugak stress nyer..tak tau la knape..pale otak terasa sgt serabut..hati mcm x tenang..saya sendiri x paham knape..padahal ini bukan nye kali petama amik exam...haaiissshhh....

mggu ni adlh mggu terakhir klas sblm exam..rasa mcm sedey pon ade jugak..even x bape nk syg sgt kt kolej..tp byk gak kenangan kt kolej nieh..sob3..tp xpe..stiap yg bermula pasti akan ade akhir nya..haisssshhhhhh....
GOOD LUCK ALL AC10 nian's..HOPE TO HAVE THE BRIGHT FUTURE..



No comments: